Picnic & Pink Trees

Dagen i dag har været den sidste arbejdsdag inden påskeferien, og nøj hvor har jeg glædet mig til at få et par sammenhængende fridage (der ikke bare er en weekend). Ferien skal stå på familiebesøg, påskefrokost, afslapning og specialelæsning – og forhåbentlig også en masse sol.

Min kollega snuppede lige et dagens outfit på altanen – mit nye fotospot.

Photobucket
Jakke: Stella Nova, nederdel: Vila, tee: Selected Femme, wedges: Rützou

Efter arbejde var jeg ude og fotografere lidt til mit speciale, hvor jeg skal have en del billeder af byrum med – det bliver en spændende og ret så udfordrende opgave, tror jeg.

Efterfølgende mødtes jeg med en veninde, som jeg arbejdede sammen med hos Trier Copenhagen. Vi lavede vores egen lille picnic i Kongens Have med iceblends og kage og nød dagens sidste solstråler og de fine kirsebærtræer.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Skriv et svar

