Funky Yellow

Så har bloggen vist også holdt den påskeferie, den skulle – jeg er i hvert fald tilbage fra et par dejlige dage på landet sammen med familien. Her stod den bl.a. på påskejagt med mine niecer, årets første grillmad og lette silkebukser med blomsterprint, der passede perfekt til det fortrinlige forårs- (sommer?) vejr. Men mere om det senere.

I aften skal jeg til konfirmation, og jeg har endnu ikke besluttet mig endeligt for, hvilken kjole jeg skal have på. Et bud kunne være en kjole i påskefarven gul – om end det ikke er den farve, jeg normalt bevæger mig mest rundt i. Men den skønne kjole fra See By Chloé, som fine Alix fra The Cherry Blossom Girl bærer så flot, kan virkelig få mig overbevist om, at gul er sagen – især parret med et par vilde heels.

Photobucket

Photobucket

Hvad siger I – er gul sagen, eller det monstro bare påsken der har givet mig pip?

Skriv et svar

