Aqua

Det blev ikke til nogen gul kjole til gårsdagens konfirmationsfest, men derimod en af mine favoritkjoler fra Zara. Kjolen har et fint og feminint snit, og silkeprintet er udført i de skønneste aquafarver. Kjolen er en klassiker i Zaras kolletioner, og jeg har tidligere set modellen i mange smukke farver og prints – helt sikkert en god festkjole til prisen.

Photobucket

Jeg kombinerede kjolen med pumps fra Marc By Marc Jacobs, en nude clutch med små roser og et guldfarvet cuff fra H&M.

Photobucket

Photobucket

Konfirmationen blev holdt på Hotel Comwell i Holte, der ligger smukt ud til grønne omgivelser. Alle gæster blev og overnattede på hotellet, hvilket jeg syntes var et stort plus – så kunne man bare smutte ned på værelset, da trætheden trængte sig på ud på natten.

Jeg snuppede lige et hurtigt billede af værelset, der var enkelt indrettet med bl.a. en fin sengeopredning. Og uh der er altså noget luksus over at sove på hotelværelse, det burde man gøre lidt oftere – også selvom man bor i København.

Photobucket

På vej hjem kom vi forbi det store loppemarked ved Holte Station. Jeg blev dog en smule skuffet, da udvalget var flere dele ragelse end skatte. Kæresten og jeg spottede dog den fede Kaiser Idell lampe, der vældig gerne måtte bo herhjemme. Tysk design er og bliver både lækkert og holdbart, så lampen vil helt sikkert være en god investering.

Photobucket

Comments
2 Responses to “Aqua”
  1. frkforsom siger:

    Det er virkelig et lækkert outfit. Super fine farver:-)frkforsom.blogspot.com

  2. Nana siger:

    Tusind tak skal du ha', det er ellers ikke altid nemt at finde et outfit til de fine familiefester:-)Men lidt farver går man som regel aldrig helt galt i byen med, når vejret er så skønt som nu.

Skriv et svar

