2 become 1

Photobucket

2 become 1 sang Spice Girls i 1996 (og jeg skrålede med, så godt jeg kunne), og sangens titel passer fint til de ændringer, der er sket med bloggen fra dags dato.

Lise og jeg er nemlig blevet enige om, at jeg fremover skal køre bloggen videre alene. Vi er meget forskellige såvel personligt som stilmæssigt, og det har måske trukket bloggen lidt i to retninger, om end det har også har bibragt en mere differentieret blog.
Hvorom alting er, så bliver det nu mig, der skal stå ved blogroret. Det bliver både utroligt spændende men også lidt skræmmende, for der er noget trygt og rart ved at dele arbejdet med en anden. Nu er der kun mig til at tage det sure og det søde, og det skal jeg lige vænne mig til.

Men jeg glæder mig også til at gøre bloggen til min helt egen – og layoutet har allerede fået en tur med penslen. Nu må vi se, om det er sådan bloggen skal se ud i fremtiden. Jeg er endnu ikke klar til at få mit ansigt på headeren, som mange af de andre bloggere har, så indtil videre går jeg og overvejer, om min header skal skiftes ud med årstiden, for at give lidt nyt liv til bloggen med mellemrum.
Lidt farver trængte jeg i hvert fald til, så det er der kommet.

Jeg skal jo også til at overveje, om jeg vil fortsætte stilen i de indlæg, der er kommet indtil nu. Det tror jeg, at jeg vil – en god blanding af mode, bolig, inspirerende personer og outfits, drømmekøb – og de meget mere virkelige og måske ikke helt så eksklusive køb. Og selvfølgelig kommer der en masse hverdagsindlæg om mit liv, mit tøj, min bolig og mine oplevelser i København, for det er nu engang det, jeg selv elsker at læse hos andre blogs. Sådan lidt vituel dagbog med et forstyrret og ukontrolleret fokus på gulvlange rober, nittebesatte heels og de bedste scoops hos H&M.

Jeg håber I stadig har lyst til at læse med – og I er meget velkomne til at komme med tips, råd eller ønsker til bloggen.

Bedste Hilsner

/Nana

Comments
6 Responses to “2 become 1”
  1. Tilde Juul siger:

    Hej Nana.Jeg glæder mig til at følge det nye koncept.Keep up the good work :)// Tilde

  2. Nana siger:

    Ih Tilde, det er jeg sørme glad for. Tak for støtten:-)

  3. frkforsom siger:

    Jeg fortsætter klart som fast læser, og fedt hvis du fortsætter som du plejer med alle dine gode indlæg:-)frkforsom.blogspot.com

  4. Nana siger:

    Hej frkforsom, ih din kommentar varmer altså, tusind tak. Jeg smutter også lige forbi dig en tur:-)

  5. Chabis siger:

    Jeg bliver også som fast læser for jeg er sikker på bloggen bliver lige så god og hvis ikke bedre nu🙂

  6. Nana siger:

    Hej Chabis, det er jeg simpelthen så glad for at høre. Jeg glæder mig i hvert fald til at lægge en masse kræfter i bloggen – og byd endelig ind, hvis der er noget du savner at se:-)

Skriv et svar

