Fashion Against Aids

Photobucket

Så er H&M’s virtuelle shop blevet fyldt med Fashion Against Aids (FAA) kollektionen – og jeg er altså ikke nogen kæmpe fan. Farverne er ellers fine og holdt i lyse og klare forårstoner, men stilen er utroligt ung og meget sporty, hvilket ikke passer synderligt godt med min garderobe.

Det er på sin vis meget sjovt, at kollektionen er unisex, for vi piger låner jo oftere og oftere fra mandens klædeskab. På den anden side ville det bare være lidt for mystisk, hvis min kæreste og jeg hoppede i den samme buksedragt/kedeldragt med print, på vej på arbejde.

Jeg er dog lidt lun på de sølvfarvde shots, der vil gøre sig godt sammen med den fine blomstrede top fra Topshop og chunky heels her i sommervarmen.

Photobucket
Shorts: H&M, top og sandaler: Topshop.com, hat og solbriller: Asos.com, taske: Netaporter.com

Find kollektionen i shoppen lige her, og husk at du med dit køb støtter forskellige projekter rettet mod AIDS/HIV.

Skriv et svar

