Maxi is the new Mini

Ganske som fine Emily, hoppede jeg i tirsdags i en maxikjole. Ja, eller det er måske løgn, for kjolen er ikke helt gulvlang, men går til det nederste af benet på mig (og jeg er lav). Længden er dog perfekt, da jeg både skal kunne cykle og gå på arbejde i kjolen, og så er den dejlig behagelig og udført i blød bomuld.

Photobucket
Kjole: H&M, sandaler: Marc Jacobs, vest: Zara

Kjolen er fra H&M og købt sidste sommer for 179 kr. – mon ikke man kan finde noget lignende i hightstreet butikkerne i år. Jeg kunne fint bruge en lignende i army, grå eller mørkeblå, så smid endelig en kommentar, hvis du har set en model, der minder om denne.

Photobucket

Vesten er fra Zara, og fin til at dresse et enkelt outfit op.

Photobucket

Smutter tilbage til min hjemmelavede pizza nu – it’s gooood. God lillefredag.

Comments
3 Responses to “Maxi is the new Mini”
  1. frkforsom siger:

    Det er virkelig et fint outfit. OG er helt vild med dine sko. Det er vist Marc Jacobs, ikk? Meget fint i hvert fald:-)frkforsom.blogspot.com

  2. Nana siger:

    Tak tak – og det er lige præcis Marc, der var på spil. Elsker hans sko:-)

  3. Ditte siger:

    Noooo, Nana!!! Har du de MJ sko?! ARhhhhhh! Og de er GARANTERET en 37?! Du skal da SÅ meget sælge dem til mig, lokke lokke?😉

Skriv et svar

