I Do!

Jeg troede lige jeg var undsluppet det værste i vintermånederne, men nej, jeg er blevet syg. Meget irriterende, når det er fredag og fantastisk vejr udenfor.

Det eneste gode ved omstændighederne er, at jeg kunne plante mig foran tv’et og følge det smukke bryllup mellem Kate og William i Westminster Abbey. Og ikke mindste svælge i Kate’s fantastiske brudekjole, der selvfølgelig er fra Alexander McQueen og designet af Sarah Burton.

Photobucket

Kjolen er virkelig flot konstrueret og meget ungdommelig med den v-formede udskæring. Og se lige blonderne! Dog syntes jeg buketten var en smule kedelig, og det hele blev meget hvidt i hvidt.

Nå, jeg stopper med bryllupssnakken nu, inden det flyder helt over i kleenex og ris – men det er som sagt dagens højdepunkt for mig indtil nu.

God fredag.

Skriv et svar

