Ferm LIVING

Er stadig syg, og det betyder altså hygge inden døre. Så det gør jeg så, altså hygger. Med vanille-rabarber te, blade og bloglæsning – om end jeg nok snart burde skifte blogs ud med lidt faglitteratur, det trækker sjovt nok bare ikke lige så meget.

I majnummeret af RUM dvælede jeg længe ved den fine fremvisning af Trine Andersens fantastiske lejlighed på Islands Brygge. Trine er ophavskvinden bag interiørbrandet Ferm LIVING, og derfor var lejligheden selvfølgelig fyldt op med dejlige sager fra firmaet.

Jeg er ret vild med det univers, som Ferm LIVING står bag og skaber. Lækre tapeter, wallstickers, tekstiler, keramik og andre brugssager til hjemmet – og alle har de et humoristisk glimt i designet ligesom Trine heller ikke er bange for at bruge farver.

Jeg scrollede lidt rundt på deres hjemmeside og webshop og blev inspireret af de mange fund. Til min fødselsdag vil jeg helt sikkert ønske mig et par af de lækre smørebrætter og det finurlige viskestykke med tryk af Københavns bygninger og kultur.
For et par måneder siden købte jeg faktisk også en lille ting fra Ferm, som jeg vist aldrig fik vist – det skal jeg nok råde bod på snarest.

Husk at Ferm LIVING også har deres egen blog, hvor du bl.a. kan finde nyheder og små gør-det-selv projekter. Find bloggen her.

Photobucket

Comments
2 Responses to “Ferm LIVING”
  1. Stephanie siger:

    Rigtig fed blog du har! Elsker også ferm🙂

  2. Tak Stephanie – jeg kigger da også lige forbi dig;)

Skriv et svar

