In the Forest

Er I ude at nyde 1 maj i Fælledparken i dag?

Jeg forsøger at nyde den hjemmefra under dynen – det går ikke helt så godt, føler mig en smule rastløs efter al den sygdom. Derfor vender jeg lige blikket tilbage mod dagens outfit fra sidste søndag, der bestod af printede silkebukser fra Baum Und Pferdgarten (der heldigvis ikke er gået i stykker endnu – jeg krydser fingre), en top, ballerinaer og cardigan i skrigende blå fra COS.

Nice and easy og betydeligt sjovere end det, jeg har på pt.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Og fine anemoner var der masser af i skovens dybe stille ro.

Photobucket

Skriv et svar

