Kitchen Goodies

I marts snuppede jeg lidt lækre boligsager med hjem fra en af mine yndlingsbutikker i København (på boligfronten), H. Skjalm P.

Photobucket

Butikken har en masse fine sager i træ – bl.a. det salat bestik, jeg tidligere har vist her. Jeg købte et træfad, som vi bruger til forskellige løse sager som solbriller osv. Det kan dog også fint bruges til et lille stilleben med lys og små figurer.
Med hjem kom også små fine træskåle, de lækreste viskestykker i vilde farver og så den lille ting fra Ferm LIVING, jeg omtalt i går. Et par servietter med grafisk look i en pæn farvekombination.

Photobucket

De små trækar bruger jeg i køkkenet til salt og chili.

Photobucket

Viskestykkerne giver lidt farve til mit ret hvide køkken.

Photobucket

I finder H. Skjalm P. her:

Nikolaj Plads 9 – DK-1067 Copenhagen K

Jeg kan klart anbefale butikken, hvis I mangler en gave til en veninde, mor eller måske dig selv.

Comments
2 Responses to “Kitchen Goodies”
  1. StyleStories siger:

    Jeg elsker også den butik, især deres tekstiler i skønne farver og mønstre! Fine ting du fik købt dig🙂

  2. Nana siger:

    Ja, den er virkelig lækker, men meget farlig at besøge – jeg tror ikke jeg kan gå derind uden at komme ud med et eller andet:-)Og tak.

Skriv et svar

