Yellow Ladybird

Photobucket

Dagens outfit i gule og gyldne toner (selv sokkerne) på yndlingsposten pt – altanen på mit arbejde (jeg takker min fotograf mange gange, for dagligt at stille op i tide og utide).

Er blevet lidt fanget af den pastelgule farve, den er nu ret fin til mit mørke hår. Overvejer derfor at investere i Chanels neglelak i farven mimosa. Har I et bud på en billigere model i en fin lysegul, må I gerne sige til. Jeg ved Guapizimo har flashet en lækker en fra Pieces, jeg overvejer.

Photobucket

Ja, jeg kan godt smile “med tænder”, men det er altså ikke min favorit posering; )

Photobucket

Guldstrømperne købte jeg, mens jeg arbejdede hos Trier Copenhagen. Må se om jeg kan finde mig lidt flere ensfarvede par i sjove farver, for de kan virkelig give liv og glæde til sommersandalerne her på de køligere dage. Favoritterne er fra Falke, men Gina Tricot har også mange gode par i lidt vildere prints.

Jeg kæmpede en brav kamp om at få fat i disse stilletter, dengang de kom i butikkerne (09 mener jeg). Fandt dem til sidst i H&M i Fields, men der var kun et par tilbage i 36, så det kniber lige lidt med størrelsen. De blev efterfølgende solgt til overpriser på Trendsales – ja ja, der kan være gode minder i et par sko, piger.

Photobucket
Jakke: Vero Moda (gammel), top: H&M (i butikkerne nu), jeans: Gina Tricot, stilletter: H&M

Comments
2 Responses to “Yellow Ladybird”
  1. Helle siger:

    Du ser skøn ud, Nana.

  2. Nana siger:

    Tak Helle:-)

Skriv et svar

