Dress 2 Impress

Endelig kommer sommervarmen tilbage i weekenden og jeg glæder mig!

Så er det også tid til igen at iføre sig lidt lettere gevandter – og hvorfor ikke springe ud i en af de mange fantastiske maxikjoler, som webbutikkerne bugner af denne sæson. Maxien er perfekt både til et afslappet hverdagslook og til at skabe et fantastisk festoutfit, der vil gå til både bryllup og strandparty.

Jeg har sammensat to outfits med maxien som centrum, som skal tjene som inspiration til mine ultimative sommerlooks. Jeg håber I også kan blive inspirerede – og i hvert fald komme i sommerhumør.

Photobucket
Kjole: H&M (129,-), blazer: Topshop, taske: Miu Miu, hat og sandaler: Asos, øreringe: Carré Copenhagen

Til hverdag vil jeg elske at hoppe i en simpel tankkjole tilsat en cross-body taske (denne fantastiske version fra Miu Miu er nok desværre uopnåelig pt), en sjov stråhat og enkle sandaler – simpelt, behageligt mens absolut ikke kedeligt.

Photobucket
Kjole: Designers Remix (1600,-), taske og bælte: Asos, smykker: net-a-porter.com, stilletter: Zara

Skulle jeg til majbryllup ville jeg gerne hoppe i denne mønstrede maxi fra Designers Remix. Da kjolen er mønstret skal dine accessories holdes enkle – her med sølvfarvede plateauheels, stråtaske og fantastiske smykker.

Skriv et svar

