Out for a (bike)Trip

Når I læser dette indlæg, befinder jeg mig i en skov i Nordsjælland. Jeg er nemlig taget med min kæreste til cykelløb – dog ikke et almindeligt et af slagsen. Han skal nemlig køre mountainbike i 12 timer (!), og jeg vil jo gerne vise min støtte. Så her er jeg – i en skov. Forhåbentlig på et tæppe i solen med mit medbragte læsestof og lidt snacks – det skal jo gerne være lidt hyggeligt.

Da jeg ikke kan blogge i dag, får I derfor dagens outfit fra i går – det er faktisk det samme outfit jeg havde på både på arbejde, og da jeg skulle afsted i går aftes. Dog blev ballerinaerne skiftet ud med mine Rützou wedges.

Photobucket

Photobucket
Blazer: H&M Divided, skørt: Vintage, støvler: Rützou, cluth: H&M, ring: YSL

Elsker hvordan den røde clutch fra H&M kan give lidt liv til det ellers sort/hvide outfit. Det plisserede vintage-skørt, købte jeg engang for en slik på Trendsales. Dengang havde det en fantastisk midi-længde, der passer perfekt ind i denne sæson – men jeg klippede desværre skørtet kortere i efteråret, da jeg ikke vidste om jeg ville få brugt den længde. Der kan man bare se, hvordan tidens trends skifter hurtigt.
Jeg tænker også tit på bestemte stykker tøj eller sko, som jeg har smidt ud eller solgt, og som bare ville være perfekte i dag – øv altså. Kender I det eller gemmer I alle jeres skatte?

God lørdag

Comments
2 Responses to “Out for a (bike)Trip”
  1. Leila Krak siger:

    Den clutch er bare awesome! Kan mærke at jeg også skal på jagt efter noget der bare siger PANG!www.leilaswonderland.blogspot.com

  2. Nana siger:

    TAK – jep er helt enig i, at noget pangfarvet virkelig kan gøre en forskel for et ellers simpelt outfit. Jeg tænker en orange eller pink clutch også vil være flot – hvis man tør:-)

Skriv et svar

