Grey Summerdress

Pyh det har været varmt i dag (ja, jeg ved godt, at man ikke må klage, men hader bare den varme fornemmelse, når man fx har cyklet, ha ha).

Photobucket

Hoppede igen igen ud på altanen og min søde kollega snuppede et par billeder. Var i kjole fra Baum Und Pferdgarten, læderjakke fra Lollys Laundry (elsker den!) og lave ruskindswedges. Har også kjolen i sort og i en buksedragt-version, og de er altså geniale. Blød bomuld, få detaljer (krøs og læg) og så var prisen helt i orden – jeg mener kjolerne kostede 1100 pr stk, og jeg har brugt dem de sidste par somre.
Læderjakken er nok min yndlings (ud af ca. 5 stk). Jeg ventede længe på at få den, da første sending hurtigt blev udsolgt – har brugt den hvert forår/sommer lige siden og er vild med det feminine snit med det lille skørt.

Photobucket

Photobucket

Comments
3 Responses to “Grey Summerdress”
  1. frkforsom siger:

    Ih hvor er det bare et fint outfit. Jeg er vild med det hele. Men især jakken er bare alt for fin. Er meget misundelig.frkforsom.blogspot.com

  2. Nana siger:

    Tak frkforsom – er glad for at du kan lide outfittet. Elsker også virkelig den jakke, det må være et af mine bedste køb til dato. De ældre Rikke Mai jakker har samme snit – hvis du kender dem?

  3. Nana siger:

    Hmm, mærkeligt hvad der skete med kommentaren, når jeg nu har svaret:-) Men i hvert fald mange tak for de søde ord.

Skriv et svar

