4 I Enjoy

Som afslutning på en dejlig weekend får I her fire af mine søndagsfavoritter – om end isen ikke er spist i dag, men jeg kunne snidt gå i krig med sådan en fætter til en god film i aften; )

Photobucket

Jeg har taget sæsonens blogfarve-tema med ind i stuen med en buket fine blå-gule iris og knaldpink tulipaner. En let og billig måde at snuse til de skrappe farver.

Photobucket

Jeg mangler stadig at introducere jer for en af de bedste gaver, jeg fik til jul – nemlig en fantastisk ekspressomaskine. Jeg elsker en god kop kaffe med masser af lækkert, fluffy skum – her tilsat nylakerede negle i juvelgrøn fra Essie (Going Incognito).

Photobucket

Ben & Jerry’s New York Super Fudge Chunk er den ultimative chokoladeis ifølge moi.
Tyk og smagfuld is tilsat valnødder og mørke og lyse chokoladestykker. Mums! Husk dog, at den ikke er super egnet til at dele – næh nej, den skal spises solo med ske; )

Photobucket

Min yndlings sommersalat – vandmelon med god feta fra grønthandleren og et par stænk basilikum + salt.

God søndag aften!

Comments
2 Responses to “4 I Enjoy”
  1. Anna-Sofie siger:

    Sikke nogle fine billeder! Det ser virkelig lækkert ud :)Jeg har også den stribede Kähler vase, elsker den simpelthen, især med tulipaner🙂

  2. Nana siger:

    Hej Anna-Sofie, tak skal du ha'. Kähler vasen er klart den bedste vase, jeg nogensinde har ejet, så jeg er meget enig i med dig – og så er den jo også ret pæn og enkel i designet ; )

Skriv et svar

