Girly Sunday

Kæresten er til cykelløb i Jylland, og derfor har jeg det meste af søndagen for mig selv – jeg har derfor besluttet at holde en girly søndag fyldt med serier, sund mad og tid til selvforkælelse.

Jeg begyndte morgenen med Body Flow sammen med en veninde – pyh vi fik da lige strukket en muskel eller to, vi ikke vidste vi havde.

Da jeg kom hjem bagte jeg knækbrød efter Sofies meget nemme opskrift – find den her.
Jeg tilføjede også lidt müsli med havre- og kokosflager og rosiner til opskriften.

Photobucket

De blev virkelig gode, og det var endda mit første møde med hjemmebagte knækbrød. Men de er simpelthen så hurtige og lette at lave, så hvis I endnu ikke har prøvet at bage dem selv, kan jeg klart anbefale det.

Photobucket

Nu er jeg lige blevet færdig med en ordentlig omgang pleje af fødder og hænder – det glemmer jeg tit i hverdagen, hvor tiden er knap. Jeg fandt en artikel med gode tips i et gammelt Eurowoman, og så var det bare at gå “i krig” med lak og badesalt.
Nu står den på sen frokost og en serie eller to – jeg tjekker ind igen senere med et par søndagshits.

Photobucket

Photobucket

Håber også I nyder dagen derude.

Comments
2 Responses to “Girly Sunday”
  1. Winnie siger:

    Jeg er stadig øm, og spekulerer over om det virkelig kan være meningen.. ;)Knækbrødene ser go'e ud – jeg lavede selv nogle i går….mmmmmmmh🙂

  2. Nana siger:

    Og jeg er endnu engang øm over det hele – men savnede dig altså i går. Til gengæld var der ny instruktør; )Jeg lavede også knækbrød igen i dag – gad vide om knækbrød og bodyflow er en fast del af min weekendrutine???

Skriv et svar

