A Joyfull (Baby) Sister

Bruger lige frokostpausen fornuftigt – jeg laver et indlæg til jer, da man ikke kan vide hvornår jeg går træt omkuld i aften; )

Er ret vild med Mini For Manys fantastiske og pigede univers – og ikke mindst deres fine, fine sko og wedges i girly farver. Jeg er jo allerede den heldige ejer af et par tårnhøje wedges fra storesøster Minimarket, og kvaliteten den er altså i orden, så mon ikke det også gælder Mini For Many. Er der nogle der har erfaringer?

Priserne er også en del bedre en Minimarkets – eks. koster de stribede wedges 949 kr. på Nelly.com, mens Minimarkets sko ryger op i 2-3000 kr.

Jeg har udvalgt mine 4 favoritter indenfor sko og beklædning fra Mini For Manys lookbok SS11.

Photobucket

Synes mine wedges fra de sæste par sæsoner snart kunne trænge til en udskiftning – den støvede rosa udgave ville være perfekt tilsat lyse chinos med opsmøg, en enkel tee og min lysegule taske fra See By Chloé for et fint, pastelfarvet look.

Photobucket

Mini For Many er gode til at skabe styles i enkle snit og i gode materialer. Mønstre, striber, snoretræk, knapper og andre små detaljer anvendes til at gøre tøjet unikt og lækkert.
Jeg er især vild med den mønstede kjole på billede nr. 2, der grundet printet kan stå helt alene – tilsæt blot fede sko og et par cool shades.

Stylingen af pigerne er også gennemført – er vild med den overdimensionerede sløjfe ala Sonia Rykiel og den blomstrede turban/hat – det blomstrede stof er også anvendt til en bluse i kolletionen.

Er du vil med Mini For Many så slå lige et smut indenom webshoppen Bubbleroom – her kan du finde mærket til rigtig gode priser – bla. er den stribede wedge i sort nedsat til bare 419 kr.! Fin shoppen her.

Skriv et svar

