Fishtail Braid

Det bliver en aftenpost fra mig i dag, da jeg er kommet sent hjem efter arbejde og en hyggelig date med en god veninde.

Mit hår er endelig ved at få lidt længde, efter at jeg sidste sommer fik klippet en page. Jeg har været glad for det korte hår, men frisuren kræver en hel del styling for at holde sig pæn. Fordelen ved langt hår er også de mange opsætnings- og flettemuligheder, som jeg nu snart kan benytte mig af igen. Jeg har kig på sildebensfletningen – en teknik jeg aldrig har fået lært.

Christina fra Passions For Fashion har tidligere vist en tutorial (find den her), men jeg synes det er svært at se, hvordan fletningen begyndes. Jeg har derfor fundet en guide til sildebensfletningen på Youtube, der viser den relativt lette fletteteknik.

Jeg glæder mig til, at håret er langt nok til, at jeg kan lave en fin, lang fletning – måske jeg også skal kaste mig ud i flere fletteguides?

Skriv et svar

