My first See By Chloé

Ih, så blev det allerede søndag aften og mandagens trummerum venter lige om hjørnet. Jeg har ellers haft en dejlig weekend, men man kan vel altid bruge et par ekstra fridage?

I går var jeg med kæresten på Madklubben og spise dejlig risotto med kammuslinger og selvfølgelig måtte vi også smage på alle desserter – det er nu genialt, at man kan tilvælge alle tre desserter, det er klart et hit hos mig. Efterfølgende var vi i biografen og se Pirates of the Caribbean 4 – en ok lørdagsfilm, men ikke sådan en man sidder og snakker længe om bagefter. Jeg skal nok smide billeder op af aftenens outfit.

I dag har jeg haft besøg af min familie – vi var ude at heppe på min super seje storesøster, der løb Copenhagen Marathon. Stemningen var i top, og det var en fest at stå i Fælledparken og klappe af de mange løbere. Og nu sidder jeg så og burde skrive lidt speciale – men jeg vil meget hellere læse blogs; )

I får her et par billeder af mit outfit fra i onsdags, som jeg mangler at vise. Jeg var hoppet i mit aller første køb fra See By Chloé – en fin a-formet nederdel i sand og sort tilsat blød strik fra Paul & Joe Sister.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Skriv et svar

