Mineral Makeup

Fordelen ved at læse en masse andre blogs end sin egen er, at man bliver inspireret af en masse skønne damer (og ind imellem også herrer), deres sjove og smukke fund, oplevelser, outfits og meget andet.
Kia fra Fierce og Fattig har tidligere debatteret omkring bloggere, der lader sig inspirere for voldsomt af hinanden, hvorved der er en tendens til, at blogs blive rene kopier uden innovativt indhold. Jeg gav selv mit besyv her, og jeg mener stadig det er uundgåeligt at modebloggere vil imitere andre modebloggere osv. til en vis grad (for det skal heller ikke tage overhånd). Og fordelen er vel netop, at en anbefaling af et tøjmærke, skønhedsmærke, en DIY-guide eller lign. bliver spredt rundt til mange læsere.

Jeg har i hvert fald ladet mig inspirere af den skønne bloggerinde (hedder det mon det?) fra bloggen Denoto, der har anbefalet et mineral-makeupmærke, som jeg ikke kendte. Mærket hedder TiKei, er svensk af oprindelse og producerer skønne, naturlige mineral-makeup produkter uden kemiske tilsætningsstoffer (bla. uden Bismuth Oxychloride som kan skabe irritation hos nogen personer). Og det bedste – priserne er virkelig gode!

Photobucket

Photobucket
Billeder fra denoto.modette.no

Jeg har netop brugt det sidste af min mineralpudder, så jeg overvejer kraftigt at bestille en af deres mineral foundations til 129 svenske kr. TiKei sælger også børster, øjenskygger, rouge, concealer og forskellige startpakker, så du kan prøve produkterne. Fragten til Danmark er 39 svenske kr, og der er fri fragt ved køb over 500 kr.

Find TiKei her og indlægget fra Denoto her.

Skriv et svar

