Summer Lovin

Så ser det ud til, at vejret endelig begynder at arte sig i løbet af ugen – jeg har også fået mere end nok af det regn-show, der har præget de sidste mange dage. Og sommersolen passer perfekt sammen med Distortions indtog i de Københavnske gader og desværre også sammen med min praktikrapport, der skal skrives i denne uge. Men mon ikke jeg kan nyde lidt af det gode vejr alligevel.

Sommerdagene kunne jo også bruges til en tur på stranden, og jeg har derfor kigget lidt nærmere på kategorien beachwear. Ja – for kategorien er altså blevet udvidet, vi taler ikke længere kun om badetøj men nu også om decideret tøj, der er egnet til at blive båret på stranden.
Jeg tænker først og fremmest ultra lette kjoler (korte og lange) og små playsuits. Alternativt en sarong, der kan bindes om hofterne – eller om håret hvis solen brænder.

Jeg er som tidligere nævnt ikke bange for hverken farver eller mønstre, så jeg har her fundet et par fine, sommergodter, der langt fra kan siges at være minimalistiske eller enkle i udtrykket. Jeg vil have knald på farver, mønstre og prints til sommer – og aller helst vil jeg have fat i mit all time favorit-mønster fra Missoni, der er så pænt, så pænt.

Photobucket
Fra venstre mod højre: Kirsebær-playsuit: Topshop.com, Missoni Mare bikini: Net-a-porter.com, Mango briller: Asos.com, asymmetrisk kjole: Topshop.com, lille taske fra See By Chloé: Youheshe.com, See by Chloé sandaler: Triercopenhagen.com, leopard bikini: Hm.com, hat: Asos.com, spejlkæde fra Stine Goya: Youheshe.com, taske: Hm.com, håndklæde: Hm.com, badedragt fra We Are Handsome: Net-a-porter.com

Synes også badedragten fra mærket We Are Handsome er virkelig smuk og anderledes, om end prisen på 220 euro er en smule pebret.

Jeg er selv lidt i tvivl omkring, hvilket badetøj jeg skal hoppe i i år – det er jeg bl.a. fordi, kæresten og jeg tager tre uger til Thailand i august (bl.a. derfor jeg ikke shopper så meget længere, he he), og derfor skal mit badetøj helst ikke være for dyrt (farvel Missoni).
Jeg må lige gå i tænkeboks, hmm.

Skriv et svar

