Essie my Dear

Da jeg for et par uger siden skulle købe en gave til min seje veninde, der er blevet færdig med sit speciale, kunne jeg ikke dy mig for at købe lidt ekstra gaver til mig selv – jeg snuppede nemlig et par nye lakker fra yndlingsmærket Essie. Lidt har nemlig også ret, nu hvor jeg sparer til Thailand.

Jeg valgte disse fire, fine farver – røde/pinkish toner (Forget me nots, Clambake & Forever young) og så en lidt vild guld-version (Shifting power). Jeg er nemlig allerede faldet lidt over tendenserne til efteråret, og metallic skulle efter sigende være et hit igen igen, så hvorfor ikke være ude i god tid.

Photobucket

Den lækre rød-orange farve har siddet på mine negle, siden jeg fik den hjem, og den står perfekt sammen med både klassiske farver som sort og hvid og de stærke som pink, grøn og gul.
Og det bedste er, at lakken er tynd i konsistensen med meget dækkende i kvaliteten. Jeg synes som regel Essie kræver 2-3 tre lag, så det er rart med en version, der dækker næsten perfekt efter første lag, når der mangler tid eller tålmodighed;)

Photobucket

Kan I lide farverne og hvad siger I til metallic-tendensen? Måske den er for 90’er agtig?

Comments
One Response to “Essie my Dear”
  1. Trine siger:

    Skriver det også lige her da jeg faldt over artiklen og det var rellevant for din blog: essie neglelak koster lige nu kun 29 kr. Hos billigvoks.dk🙂

Skriv et svar

