Fab Day Home

Nyder I det gode vejr – mon ikke? Jeg sidder lige nu og kigger ud på en solbeskinnet Botanisk Have – desværre inde fra et grupperum, hvor jeg og min medpraktikant forsøger at få skrevet vores praktikopgaver. Pyh, ikke let!
Jeg var også afsted i går men afsluttede heldigvis dagen med manér – grill og hygge i Fælledparken og senere et smut forbi Distortion på Nørrebro, hvor der var gadefester, barbusser og massevis af glade mennesker. Jeg smider et par billeder op senere.

For nu må I (jer da altså gider læse min blog i dette solskinsvejr) “nøjes” med et par billeder og en collage, der viser et par fine fund fra Day Home.

Photobucket

Såvel Days tøjkollektioner som deres styles fra Home emmer af blød boheme, luksushippie og god kvalitet. Jeg synes især, de er fantastiske til at kreere puder og plaider med prints og mønstre til en god pris – og pt er jeg faldet for deres helt enkle sort/hvide puder med skrift.

Keep it simple – må være kodeordet.

Photobucket

Jeg har jo også længe gået og sukket over en glaskuppel, som jeg vil bruge til at fremvise små stilleben på lækker vis eller til at gemme mine smykker i. Og Day Home har et par fantastiske bud, både ovale og helt runde og flere forskellige størrelser. En glaskuppel fra Day er hermed skrevet på ønskelisten.

Noget andet Day er fantastiske til, er at skabe smukke og stemningsfulde stylebilleder af såvel tøj som boligkollektioner. Jeg synes deres billeder besidder en helt særlig atmosfærisk konsistens – de er både rolige, nøgne og simple i deres udtryk og samtidig hjemlige og familiære.

Photobucket

Husk at du kan shoppe Day Home og Days tøjkollektioner på nettet – find deres webshop ved at trykke her.

Skriv et svar

