Ebony & Ivory

Nyder en hjemmelavet iskaffe i min meget varme stue – savner min gamle lejlighed med balkon ufatteligt meget i disse dage. Håber nogen af jer andre har mulighed for at sidde ude i den lune sommerluft.

Her kommer dagens outfit fra brunchen i går – jeg posede bl.a. sammen med en af de mange fine elefanter fra kunstudstillingen Elephant Parade, der pynter i Københavns gader fra d. 1 juni – 25 august.
Udstillingen på hele 102 flot udsmykkede babyelefanter bortauktioneres d. 9 september ved et galla-arrangement på Scandic Copenhagen Hotel. Pengene fra auktionen går til at støtte kampen for de asiatiske elefanters overlevelse. Jeg er selv en kæmpe dyrefan og er vokset op med dyr, ligesom min far og jeg altid så dyreprogrammer sammen, da jeg var lille – så jeg er all in på Elephant Parade, der er et super godt initiativ.

Photobucket

Angående outfittet, så var jeg hoppet i en af yndlingskjolerne fra Sonia By Sonia Rykiel, som jeg vist endnu ikke har sportet her på bloggen. Kjolen er inddelt i fine striber i silke og velour – en kombi der giver lidt liv til den ellers enkle basisfarve.
Og ja, så blev de blege stænger luftet, så jeg var helt Ebony & Ivory agtig. Og blege bliver de vist ved med at være hele sommeren;)

Photobucket
Kjole: Sonia By Sonia Rykiel, sko: Shoe Biz, kæde: Carré Copenhagen

Photobucket

Comments
3 Responses to “Ebony & Ivory”
  1. Guapizimo siger:

    De er så fine de elefanter! Jeg har et ønske om at tage rundt i hele København for at blive fotograferet med så mange elefanter som muligt😀

  2. Nana siger:

    Ha ha, fed idé. Det kunne være man skulle lave en konkurrence ud af det;)?

  3. Anonymous siger:

    Nydelig profilbilde av deg Nana, ses innen lenge🙂 K

Skriv et svar

