Right Now…

Lige nu glæder jeg mig som et lille barn til mit første møde med Thailand!

Kan næste ikke vente med at se de smukke templer, handle på de mange markeder og selvfølgelig bade og slappe af ved det turkise vand. Arhhhhh.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jeg er lidt i tvivl om, hvordan bloggen kommer til at køre, mens jeg er væk i det meste af august. Måske jeg laver et par forprogrammerede indlæg og så håber på at finde en lille internetcafé, hvor jeg kan oploade et par billeder. Hmm.. Fortsættelse følger.

Har I tips til rejsen så skyd endelig ind – det er mit første besøg i Thailand, så jeg er meget åben overfor indput.

Skriv et svar

