White Nights

Håber I nyder jeres fredag aften? Jeg tager mig en hjemmeaften efter en intensiv arbejdsuge. Jeg har heldigvis fri de næste fire dage, men skal dog også finde koncentration og inspiration til at skrive videre på min praktikrapport (Gab).

Her får I et lille kig på et af ugens outfits, hvor jeg var iført chinos fra Paul & Joe Sister, blondetop fra H&M og et par chunky kernelædersandaler. Der er altså noget over kombinationen hvid/kernelæderbrun – det er sommerfarver der automatisk leder tankerne hen på en let, hvid kjole og en kernelædertaske på skrå. Mums!

Photobucket

Skriv et svar

