Like A Lady

Hello! Her kommer et dagens fra i lørdags, hvor kæresten og jeg hyggede på Østerbro, kiggede butikker og handlede stort ind. Køen i supermarkedet er nu altså hyggeligere, når man er to;)

Photobucket

Jeg var hoppet i et ladylike look med en a-formet vintagenederdel med brede læg. Nederdelen har små fine, farvede prikker, men de er vist lidt svære at se på billedet. Hertil blot en simpel top, heels og et lakbælte.

I weekenden står den på fest og farver ad flere omgange, og jeg er allerede så småt ved at overveje de festlige outfits. Søndag står den på hyggeligt presale og grillarrangement hos Trier Copenhagen i samarbejde med Costume. Det er jo mine gamle “chefer” hos Trier, der holder det fine arrangement, og jeg tager ud og hjælper lidt til. Er der nogle af jer derude der kigger forbi til lidt shopping, gode toner og lækker mad? Hvis I gør må I endelig hilse på, det kunne være hyggeligt at få sagt hej til nogen af jer, der læser med her på min lille blog.

Skriv et svar

