Kafferiet

Kender I kafferiet?

Jeg gjorde ikke før i går, og det endda på trods af, at den lille kaffebar ligger en spytklat fra mit arbejde. Nu har jeg heldigvis fået stiftet bekendtskab med det fine, mintgrønne hus (minus vejarbejde), der ligger lige ved Kastellet.

Photobucket

Hos Kafferiet kan du få alskens kaffe, såvel varm som kold, Pukka te, varm chokolade og de kolde drikke fra Firefly. Og så kan du selvfølgelig købe forskellige lækre kager, cookies og lidt slik. Men det stopper ikke her – nej Kafferiet er et sandt lille mekka af sjove, små sager, der pynter på både hylder og vægge.

Photobucket

Photobucket

Bl.a. kan man nyde sin iskaffe under elgen her, der er udstyret med sit eget slips.

Photobucket

Stemningen af afslappet og behagelig på det lille kaffested, og du kan nye kaffen både ude og inde eller tage den med en tur rundt på Kastellet.

Jeg drak min kaffe sammen med en yderst fashionabel dame i går, og jeg var så heldig at snuppe et par billeder af hendes outfit. Der kommer et særskilt indlæg med flere billeder i morgen. For nu kan I få et snapshot indefra Kafferiet af min veninde, og tidligere bachelormakker, Vibe.
Hendes lækre mintgrønne bluse er fra Stine Goya.

Photobucket

Comments
3 Responses to “Kafferiet”
  1. Guapizimo siger:

    Jaaaa der er så hyggeligt og det ligger perfekt lige over for Kastellet så man altid kan nappe en kaffe med sig derover🙂

  2. Vanessa siger:

    Det ligner et rigtig hyggeligt sted!🙂

  3. Jep, det er simpelthen bare sådan et lille hyggeligt sted – og ja Guapizimo, lokationen er jo ret perfekt. Så er der en undskyldning for at gå en laaang tur:-)

Skriv et svar

