Out & About

Her kommer de sidste par billeder fra turen til Kafferiet – bl.a. et par stykker af min fine veninde Vibe.

Mit outfit er lidt svært at se, og jeg var jo også næsten kun i sort – bukserne er fra Paul & Joe Sister, jakken fra Lolly’s Laundry og skoene fra Shoe Biz.

Photobucket

Photobucket

Vibe var derimod hoppet i dejlige, lyse nuancer – hun var iført kappe fra H&M, bluse fra Stine Goya, tørklæde fra Designers Remix og briller fra Entourage of 7.
Jeg syner brillerne er super cool, og de giver kant til outfittet uden at virke alt for dominerende.

Photobucket

Photobucket

Indtil nu har det været en dejlig weekend. Vi droppede det cykelarrangement vi egentlig skulle have været til gr. regnen, og så var der pludselig plads til andre gode sager.
Fredag blev skudt i gang med hele to fester på samme aften og lørdag med afslapning, tømmermændsmad (det hører sig jo til), afhentning af kærestens nye og meget lækre bil, køretur langs strandvejen og et besøg hos mine forældre, hvor vi fik forsyninger med hjem fra haven – dejligt!

Nu står den på løbetur, kaffedate og så Trier Copenhagens presale i eftermiddag.
What a great sunday.

Håber vi ses derude.

Skriv et svar

