Red Lips & a Summerdress

Som sagt var jeg søndag eftermiddag og aften til et fint arrangement hos Triercopenhagen.com. Her var efter min mening virkelig kredset om kunderne – lækkert tøj på rad og række med gode procenter, smækre kager, øl, vin, lemonade, grill og DJ samt foredrag om efterårets tendenser afholdt af Costume.

Jeg stod bag disken med min søde kollega Marie, og vi havde travlt med at betjene de mange kunder, der også var heldige at få en fin goodiebag med deres køb.
Men av for dælen da, mine fødder var ømme efter et par timer på 12 cm heels.

Photobucket

Jeg har snuppet en masse billeder fra eventet – her kan I først og fremmest se mit outfit. Selv om sommeren ikke var på sit højeste i går, så var jeg overbevist om, at et sommersale kræver en sommerkjole. Så jeg var hoppet i min dejlige See By Chloé kjole med blomster, tilsat sorte strømper, lakpumps og min YSl ring.

Photobucket

Jeg blev inspireret af Triercopenhagen.coms ene ejer, Maria, og måtte straks have fat i den flotte røde læbestift fra mærket Bésame Cosmetics.
Jeg skal nok fortælle mere om det vintage-inspirerede makeup-mærke, der skiller sig ud fra mængden med sit flotte design inspireret af 1940’ernes glamour og feminine kvinder.

Photobucket

Comments
4 Responses to “Red Lips & a Summerdress”
  1. J'adore blog siger:

    Rigtig flot outfit🙂

  2. Tak, det er jeg glad for at høre J'adore.

  3. Pia siger:

    Den læbestift er SÅ flot. Det lagde jeg godt mærke til. Hvor køber I den, og hvad hedder farven? Alle gode hilsner Pia

  4. Hej Pia, jeg er helt enig, det er en smuk rød farve. Læbestiften er fra mærket Besamé og kan købes hos Triercopenhagen.com fra på torsdag. Farven hedder Besamé Red.God aften

Skriv et svar

