Summer Sale

Sommerudsalget har ramt både de fysiske og de virtuelle butikker, og her er masser af scoops at komme efter blandt de mange nedsatte sager. Jeg synes det er vigtigt, at forsøge at gå efter styles der enten er klassiske eller som holder til de næste par sæsoner, for på den måde at undgå de største fejlkøb. Og ja, de billige priser frister, og jeg er ofte selv blevet fanget af store besparelser. Men hellere spare 30% på et par velsiddende jeans end 70% på en fancy frynsejakke.

Sommeren er jo også ung endnu, så der er god mulighed for at få fyldt op i sommergarderoben med lette kjoler, badetøj og sandaler. Ja, sommerudsalget er vel egentlig lidt en fordel for os forbrugere, fordi det rammer os allerede i midt juni, hvor mange ikke engang er taget på ferie endnu.
Jeg har snuset lidt rundt på tre af mine yndlings webshops og fundet de udsalgs sager frem, som jeg ville ønske jeg kunne tilføje til min garderobe. Desværre står den ikke på udsalg for mit vedkommende, da jeg stadig sparer op til Thailand – men har da en enkelt fin ting at fremvise fra presalet i søndags;)

Photobucket

Jeg har inddelt sagerne i 3 looks, der alle indeholder klassiske items (sorte bukser, en lækker blazer og en plisseret nederdel) kombineret med mere sæsonbetonede styles, der opgraderer og fuldender de 3 looks.

Modern Safari:
1: Bukser hos By Malene Birger. Nu: 659,40,-
2: Wackerhaus blazer hos Stylepaste.com. Nu: 1437,-
3: Surface to Air wedges hos Stylepaste.com Nu: 2200,-
4: Tank top hos By Malene Birger. Nu: 239,40,-
5: Raoul bælte hos Triercopenhagen.com. Nu: 419,30,-

Raw Elegance:
6: Blazer hos By Malene Birger. Nu: 1199,40,-
7: Raoul clutch hos Triercopenhagen.com. Nu: 1049,30,-
8: Jumpsuit hos By Malene Birger. Nu: 839,40,-
9: Givenchy sandaler hos Stylepaste.com. Nu: 2205,-

Urban City Girl:
10: Tørklæde hos By Malene Birger. Nu: 419,40,-
11: Top hos By Malene Birger. Nu: 899,40,-
12: Raoul nederdel hos Triercopenhagen.com Nu: 979,30,-
13: Opening Ceremony heels hos Stylepaste.com. Nu: 1547,-

Comments
2 Responses to “Summer Sale”
  1. J'adore blog siger:

    Man bliver altså nemt fristet i de her udsalg tider🙂

  2. Åh jeg ved det, det er helt forfærdeligt. Jeg forsøger at køre direkte til og fra arbejde, så jeg ikke bliver fristet af alle butikkerne. Men så er der jo netshoppene, suk;)

Skriv et svar

