Cake Help Needed

Go’morgen – et sjældent morgenindlæg herfra – og så endda et der involverer kage!

Photobucket

Jeg bagte sådan en kæmpe her for en uge siden, da jeg er ved at teste jordbærkage-opskrifter, inden jeg har fødselsdag i midten af juli. Jeg synes dog stadig godt, jeg kan bruge lidt inspiration, tips og tricks til sådan en jordbær-fætter, for det er jo ikke verdens letteste eller hurtigste kage at bage.

Jeg bagte denne uden mazarinfyld men tilføjede i stedet marcipan i mørdejen – jeg synes dog hurtigt bunden blev tør, så den går nok ikke uden fyld.

Har du en opskrift liggende på jordbærkage, så smid den endelig i en kommentar, det ville være super dejligt.

God dag.

Comments
4 Responses to “Cake Help Needed”
  1. Maria siger:

    Den eneste, der dur, er Nikolaj Kirks, som Newyorkerbyheart har opskriften på… den er fantalastisk. Men ja, always mazarinmassen (som kan fryses), altid hjemmelavet creme og masser af jordbær.

  2. Tak Maria, jeg drøner straks ind på Newyorkerbyheart og håber jeg ikke blir fristet af andre lækre opskrifter undervejs;) Formentlig en umulig opgave!

  3. Signe siger:

    Det her er uden sammenligning den bedste jordbærkage ever:http://lonekjaer.dk/blog/2010/07/jordbaerkage-med-masser-af-smovs/Og den er mindst lige så god med brombær, når den sæson kommer..🙂

  4. Hej Signe, tak for linket, jeg smutter straks ind og kigger – og dejligt der bare kan fyldes på med andre bær, så er der en undskyldning for at spise kagen i forskellige bærsæsoner;)

Skriv et svar

