The Turtle

Photobucket

I onsdags var jeg på en hyggelig date med min søde veninde Sara. Hun hev mig med på Skildpadden på Gråbrødretorv, der hver onsdag har lækre sandwich til kun 35 kroner, hvis du har studiekort. Åh SU-priser er nu skønt.

Photobucket

Du vælger brød og hvilket pålæg og ost du vil have i – jeg fik oksepølse og mozzarella. Så fylder du selv salat, grøntsager og andet guf i, og kan tage din sandwich med eller sidde på den lille café. Og snup gerne en billig fadøl med, nu du er i gang;)

Photobucket

Photobucket
Bluse: Mango, nederdel: Vila, kæde: Cos, wedges: Rützou, lædernet: Holly’s

Her får I også dagens outfit (fra i onsdags – det er skisme for varmt til strømper i dag, peww) – simpelt men godt i striber, skirt og mine elskede wedges.

Skriv et svar

