Fire & Giant Icecreams

Billederne er en uge forsinkede, men her kommer de nu alligevel.

Photobucket

Photobucket

Kæresten og jeg valgte at være spontane til Sankt Hans og kørte ud i det blå langs Strandvejen. Ved Espergærde stoppede vi og spiste aftensmad og nød den sidste sol, og så skulle vi ellers ud og finde et bål – ellers er det jo ikke Sankt Hans. Vi endte i Hellerup, hvor der var mange små bål langs stranden og en fin have-lignende park, jeg ikke tidligere er stødt på.

Jeg var rimelig afslappet klædt i læderleggins, parka, blomstret tørklæde og Converse – ja jeg har nemlig et enkelt par sneakers, mens ellers er jeg mest en ballerina-pige.

Photobucket

Photobucket

Og fine, gamle biler har de også i det dersens Hellerup.

Photobucket

Og så skulle vi selvfølgelig afslutte aftenen med en kæmpe is fra Lydolphs. Jeg har kæmpet mig igennem en del is fra Lydolph, mens jeg voksede op, og det var herligt lige at blive mindet om, at isene stadig er så store, at man blot kan se måbende til;) Det skal altså opleves!
Desværre ingen is-billeder, det må blive næste gang.
Find Lydolph på Strandvejen 167.

PS: Så var der lige en tilføjelse til Trines hadeliste – jeg var nemlig lidt for kæk, da jeg ville tage mine briller op af tasken og fik simpelthen “vredet armen af brillen”, så nu har jeg kun en enkelt stang tilbage. Trist at ødelægge sine yndlings solbriller!

Skriv et svar

