Bathroom Upgrade

For et stykke tid siden fik jeg lyst til at upgrade mit ellers meget hvide badeværelse med lidt lyse farver – det giver nu engang lidt glæde at komme ind i et lækkert og lyst rum.

Photobucket

Jeg købte et par fine pastelfarvede kasser med print fra Søstrene Grene og et kludetæppe i mintgrøn, som jeg dog desværre ikke har et billede af, så det må I tænke jer til.

Photobucket

Jeg har et par ekstra sager i tankerne, der ville gøre badeværelset endnu mere lækkert, nemlig disse herligheder.

Kåbe og bruseforhæng fra Karmameju, sæbedispenser (som meget gerne snart må flytte ind) fra Vipp og håndklæde fra Zone. Flere af sagerne er lige nu på tilbud i Magasin = en god undskyld for at shoppe;)

Photobucket

Skriv et svar

