Feed the Horse

Hello – håber I alle nyder weekenden. Jeg har indtil nu haft en begivenhedsrig en af slagsen – først med venindehygge og god hvidvin i fredags, så studenterfest i går og i dag var kæresten og jeg så ude og være lidt kulturelle, da vi var til et stort nordisk militarystævne i Bernstorffsparken. Min gode veninde fra gymnasiet er nemlig virkelig sej til det der ridning, så vi måtte selvfølgelig ud og heppe sammen med nogle andre gode venner.

Min veninde ses nedenfor på Mosegårds Sorte Sky – men vi kalder nu den fine pinto for Sigurd;)

Photobucket

Photobucket

Og så måtte jeg selvfølgelig lige udnytte situationen og få taget lidt billeder i den pæne natur. Jeg var i dagens anledning hoppet i en ny printet nederdel, som jeg købte yderst billigt på lidt udsalgshopping i fredags i Monki. Det er meningen at den skal med til Thailand, for den er nem at sætte sammen med en enkel top eller tee og et par flade sandaler.

Photobucket

Photobucket
Læderjakke: Lolly’s Laundry, nederdel: Monki, top & ballerinaer: H&M, birdscull: Ebay

Jeg shoppede også en smule andet godt, som jeg nok skal vise frem – det er jo vildt som priserne er faldet markant på udsalget i hightstreet-butikkerne, så der er stadig gode kup at gøre.

Skriv et svar

