Flower Power

Photobucket

Ja titlen er nok lidt en kliche, men ikke desto mindre var der ret meget blomsterflor over den kjole, jeg var hoppet i til studenterfest i lørdags. Og til en havefest hører blomster jo til.

Photobucket

Kjolen og den halskæde jeg har på var et vildt udsalgskup fra i fredags – det hele stod mig i 70 kr i H&M! Der kan man tale om udsalg.
Jeg er vild med kjolens print, det løse snit og de små guldknapper på kjolens ryg, og så er den let at matche med et par heels og måske et par små strømper. Alt i alt et af de mere heldige udsalgsfund som helt sikkert vil komme på igen de næste måneder – og til den pris behøver man jo ikke være bange for at spilde el lign.;)

Photobucket

Photobucket

Comments
4 Responses to “Flower Power”
  1. J'adore blog siger:

    Hvor ser du fin ud🙂

  2. Malsen siger:

    Virkelig fine køb! Kjolen er bare så god til dig….sødt print….minder mig lidt om See by chloé.🙂

  3. Tak Malsen;) Ja, du har ret, der er noget See By Chloé'ish over kjolen – det er jo bare lækkert. Go' H&M!

Skriv et svar

