Birthday Girl

Photobucket

Pyh, så er jeg blevet endnu et år ældre, og kan nu ærligt sige, at jeg er i midten af 20’erne – øv det lyder da langt fra ungt og sprødt;)

Jeg havde en super dejlig fødselsdag i går (på trods af regnen, men det taler vi ikke om) med familen på besøg og efterfølgende spisning på Madklubben og en biftur med min søde kæreste. Og jeg fik spist jordbærkage gange 2, slik og andre desserter, så jeg er godt loadet på den søde front. Og gaver fik jeg også – skal nok vise nogle af dem frem.

Photobucket

Her får I et (iPhone) billede af mit outfit fra i aftes. Jeg var i silkekjole med nitter fra By Zoé, cardigan fra Sonia By Sonia Rykiel, pumps fra Billi Bi, taske med kæde (som man ikke rigtigt kan se) fra Asos, og så en af mine gaver, der næsten også er forsvundet på billedet – en fin uglehalskæde fra Carré Copenhagen.

Comments
8 Responses to “Birthday Girl”
  1. Guapizimo siger:

    Tillykke med dagen igår og endnu en krebs, jeg synes det er et godt stjernetegn😉 Jeg har selv fødselsdag imorgen.

  2. Malsen siger:

    Stort tillykke med dagen🙂 Det lyder til at du har haft en god dag i går….jordbærkager er aldrig at kimse ad😉

  3. Tak til jer begge – og ja jordbærkagerne var bestemt en af grundene til, at dagen blev god;) Om end jeg aldrig før har fået jordbærkage med lakridspulver på toppen – but oh well, man skal jo kaste sig ud i lidt af det hele.Og tillykke til dig i morgen Guapizimo, det er altså sjovt vi er så mange med fødselsdag i juli;)

  4. rijaH siger:

    Tillykke med fødselsdagen😀 Håber du havde en lækker dag😀

  5. Tusind tak for jeres hilsner – jeg havde en skøøøn dag;)

  6. J'adore blog siger:

    Tillykke med fødselsdagen🙂

Skriv et svar

