Lovely Presents

Her får I et lille kig på nogen af de gaver, jeg fik af min familie i torsdags.

Photobucket

Jeg fik bl.a. en smuk uglehalskæde fra Carré Copenhagen i oxideret sølv med øjne i diamanter af min kæreste, og den har hængt på mig lige siden. Dejligt med gaver der skal i brug med det samme.

Photobucket

Lonely Planet bogen er der også allerede blevet kigget i, og jeg regner med at bruge en del tid endnu på at læse om smukke strande, trekkingture og praktiske oplysninger om landet.
Til boligen fik jeg en cool gul vase fra Skjalm P, en masse af deres lækre viskestykker i flotte farver og to smørebrætter fra Ferm. Jeg fik også et much needed tilskud til løbesko (har I erfaringer med gode mærker, så skyd gerne ind), løbestrømper og en hunde-maskot af mine forældre, som vi her i huset har døbt Contador – man er vel Tour-fan;). Mine forældre håber vist, at vi så kan vente lidt med at erhverve os et levende eksempel, men nu må vi se..

Har forresten ændret layoutbilledet på bloggen igen – tror det kommer til at ske rimelig ofte, for jeg bliver så hurtigt træt af at se på det samme hver dag. Håber I kan følge med og ikke får et chok hver gang. Muligvis kan der også komme ændringer på domænenavnet, men jeg håber nu at alt kan blive ved det gamle her.

Skriv et svar

