Fall News

Jeg fortsætter mit blik på den nye sæson, og netop nu begynder butikkerne så småt at modtage de lækre efterårskollektioner, der sjovt nok trækker meget mere i mig end udsalgsresterne. Da jeg var i Zara den anden dag måtte jeg derfor også dy mig for ikke at hive hele butikken med hjem, for det hele hang så nydeligt i farveorden og bad bare om at blive købt;)

Netbutikkerne er også så småt ved at få friske varer på de virtuelle hylder, og jeg har udvalgt et lille udsnit af styles, som jeg gerne gik de kommende kolde måneder i møde med. Meeen, budgettet er vist ikke helt til designertasker og 2 gange Acne pumps – så længe leve highstreet!

Photobucket


Animalistic
Dyreprintet er en genganger hvert efterår, og dette fine mønster på silkekjolen af Michael Kors (1) er en god måde at få lidt mild dyreprint ind i garderoben på. Bætet følger med kjolen og gør den mindre pæn og mere loose. Gyldne og brune accessories matcher kjolens farver perfekt – her all time favorit YSL ring (2) med flot gylden sten og Acnes Vega pumps (3) i nyt look med glat skind.

Basic Goods
Lækre basisvarer i gode materialer er en vinder på de mørkere dage, hvor man ikke orker at stå så længe foran skabet. Jeg skal helt sikkert spare op til en Wang nederdel i navy (5) og ville elske at sammensætte den med den lyse Acne strik (4), der har en perfekt pasform. De fine sammenhængende ringe fra Asos (5) giver lidt diskret farve til looket.

Army Wife
Den armygrønne farve er som regel også en klassiker i efterårssæsonen. Farven giver et flot spil i mønsteret på den lækre, printede Etro kjole (7), som jeg med ubegrænsede midler til rådighed ville sammensætte med en Rick Owens jakke i velour (8), the one and only – taske fra Proenza Schouler (9) – ur fra Asos (11) og så endnu et par Vega pumps (10). Jeg gramsede på Acne skoene i dag i Normann Copenhagen, og de er simpelthen så gennemførte og lækre i både look og materialer. Så derfor en dobbeltgænger i denne omgang.

Hvad skal I have fat i fra de nye kollektioner?

Comments
6 Responses to “Fall News”
  1. Guapizimo siger:

    Jeg er ikke nået så langt endnu med at tjekke diverse kollektioner, men jeg ender højst sandsynligt med noget fra Zara og By Malene Birger. Jeg kunne også godt forestille mig Designers Remix, kunne friste mig med et eller andet.

  2. Uh Zara har virkelig mange fine ting, så pas på;) Synes også Bruuns Bazar har oppet sig lidt på det sidste. Paul & Joe sister er tit også til at komme i nærheden af.

  3. J'adore blog siger:

    Det er nogle fine sager du har fundet🙂

  4. Tak J'adore – gid de så bare havde H&M priser;)

  5. Guapizimo siger:

    Og ja så er der også Designers Remix, de er også begyndt at friste mig noget oftere🙂

  6. Uh ja, de plejer altså også at lave fede ting – både med print og enkle, skarpe snit på kjoler, blazere mv. Jeg er også faldet for Carvens mange drapperede sager, men må nok nøjes med at beundre mærket i aktion hos afashiontale;)

Skriv et svar

