Wonderful Scarves

Vejret er gråt og trist udenfor, verden sørger over tragedien i Norge og mit internet har været nede hele weekende = ingen blogging. Men jeg forsøger at komme ovenpå (Ja tragedien i Norge kommer man nok ikke bare sådan ovenpå, men jeg prøver i det mindste at tænke på noget andet) ved at glæde mig over, at det dårlige vejr giver god mulighed for at investere i lækre tørklæder, der let kan opgradere jeans og tee til et personligt og interessant outfit. Og gerne tørklæder med farver, tak. Og prints og mønstre må hjertens gerne spille en rolle også.

Jeg har udvalgt et par fine eksempler, såvel dyre som billige, der hjertens gerne måtte rykke ind i mit klædeskab med det samme.

Photobucket
1: Tørklæde i silke-chiffon med sculls fra Alexander McQueen hos Netaporter.com til ca. 1379,-
2: Tørklæde i dejlig koboltblå nuance fra Topshop.com til ca. 135,-
3: Lækkert print på cashmere tørklædet fra Delicious Freaks hos Youheshe.com til 2300,-
4: Grå prikker pynter på dette tørklæde fra Topshop.com til ca. 135,-
5: Smukt tørklæde i lækker blend fra Stella McCartney hos Netaporter.com til ca. 3167,-
6: Tørklæde fra Lala Berlin hos Stylepaste.com til 2595,-

Jeg er vældig hooked på både tørklædet fra McQueen og Lala Berlin. De rå sculls er klassiske og går godt til både jeans og et pencilskirt, mens de dejlige trekants-scarfs med print fra Lala Berlin er en god investering, der holder i flere år. Måske jeg skulle smutte forbi butikken på Gammel Mønt i den nærmeste fremtid..?

Comments
2 Responses to “Wonderful Scarves”
  1. J'adore blog siger:

    Åhh lækre sager🙂 Jeg elsker tørklæder🙂

  2. Jeg er meget enig – ville virkelig gerne eje dem alle sammen. Og jeg elsker også tørklæder, så glæder mig faktisk altid til, at det bliver tørklæde-tid. Men det må man vel ikke sige i juli;)

Skriv et svar

