Copenhagen – Bangkok

Photobucket

Jeg er pt langt hjemmefra, og det er ogsaa derfor der ikke sker noget her paa bloggen (og derfor jeg skriver lidt sjovt). Kaeresten og jeg er nemlig taget fra kolde Koebenhavn og ned til varmen i Thailand – og her er godt nok ogsaa varmt, men vi er ved at vaenne os til det fugtige klima.

Vi har haft et par dejlige dage i en fantastisk og pulserende megaby, som Bangkok er. Her er konstant trafikpropper, os og larm, men ogsaa fyldt med sanseindtryk, farver, dufte og smage, saerligt fra de mange smaa gadekoekkener, der er placeret hid og did, hvor der er plads til et par klapstole og et rullende koekken.

Nu er vi paa vej til lufthavnen for at tage nordpaa til frodige Chiang Mai. Jeg haaber jeg faar mulighed for at skrive herinde en gang i mellem, men det er nu ogsaa dejligt med nogle dage uden internet og mobil – det er vel godt at laere at klare sig i livet uden altid at vaere tilgaengelig. Jeg har dog ogsaa lavet et par indlaeg hjemmefra, saa her skal nok ske lidt.

Haaber I ogsaa nyder livet i DK – og forhaabentlig har en smule sommer.

Comments
3 Responses to “Copenhagen – Bangkok”
  1. Guapizimo siger:

    Orv det må være spændende at opleve sådan en stor pulserende by og i det hele taget et land så langt fra Danmark, håber I får en rigtig god tur🙂

  2. Beam siger:

    Nyd det for satan! :o) Savner også Thailand for vildt!

  3. Jaaa, det er sgu' spaendende, om end til tider ogsaa kraevende sadan at finde hoved og hale i et andet land med en meget anderledes kultur.Men I kan tro vi nyder det:-)

Skriv et svar

