Pottery & Ceramics

Hvorfor ikke stille det fine og sjove porcelæn frem i stedet for, at det står og bliver støvet i skabet? Det har jeg i hvert fald gjort, og jeg synes det pynter gevaldigt i køkkenet.

Jeg matcher keramikken med grønne planter, her chili og basilikum, og så min wannabe retro-radio.

Photobucket

For min skyld behøver keramik og porcelæn ikke matche, men for at udtrykket ikke bliver for rodet, så kan det være godt at holde et enkelt farvefokus.

Photobucket
Kande fra Royal Copenhagen, beholder/flaske fra Normann Copenhagen og skåle fra Kähler

De små vaser får følgeskab af filtcirkler, der udover at beskytte bordplader og vindueskarme mod ridser også giver et farverigt indspark til keramikken.

Photobucket
Vaser fra Kähler, filtcirkler fra Södahl

Comments
2 Responses to “Pottery & Ceramics”
  1. Så fint – så mangler man bare sådan nogle smarte hylder ;-)/Linda

  2. He he, ja dem er jeg ogsaa meget glad for. De var heldigvis sat op, da vi flyttede ind i lejligheden.

Skriv et svar

