Some time ago…

…så denne blog dagens lys. Nærmere bestemt for et år siden.

Den har langt fra samme karakter som ved sin begyndelse, og jeg tror stadig at fremtiden vil vise udvikling og nye sider..

Jeg glæder mig til at tage fat på friske indlæg om tendenser indenfor mode, bolig, skønhed og livsstil – og så selvfølgelig en masse fra det dersens hverdagsliv, der fylder så gevaldigt;)

Pt skal jeg til at sove en af de sidste par nætter her i Thailand, og jeg er uden computer, så ingen billeder, trut trut og fallera. Men et på gensyn og jeg håber vi ses til et nyt år her på My Fashion Forest.

Nat nat fra Samui

Comments
3 Responses to “Some time ago…”
  1. Guapizimo siger:

    Tillykke med bloggens fødselsdag, jeg ser frem til endnu et år🙂

  2. Malsen siger:

    Stort tillykke med det første år – jeg glæder mig også til at følge med videre. Kan virkelig godt lide din blog🙂

  3. Hej piger, tusind tak for jeres søde kommentarer – dejligt I gider følge med;)

Skriv et svar

