Fall is Near

Photobucket

Ja sådan føles det i hvert fald, når man cykler på arbejde kvart over 8. Det var i hvert fald koldt at have bare tæer i ballerinaer, men jeg var nu tilfreds nok, da jeg eeeeendelig kunne komme i mit mere “normale” tøj. Særligt mine jeans har været savnet – men ja, jeg burde jo ikke klage over at have haft ferieuniformen på. Jeg havde bare pakket kufferten let, så det var rart med lidt afveksling i garderoben.

Photobucket

Photobucket

Selvom sommeren har været kort i år, så er der altså noget særligt over efterårssæsonen. Jeg elsker i hvert fald de par måneder, hvor ballerinaer, læderjakker og tørklæder er ingredienserne i et godt basisoutfit. Er jeg monstro blasfemisk nu – en sommerhader…? Eller er I også vilde med efterår og efterårsklæder?

Photobucket

Cardigan: Paul & Joe sister, top: Zara, jeans: Gina Tricot, taske: Provider, tørklæde: Improvd

Comments
4 Responses to “Fall is Near”
  1. Acie siger:

    Hej Nana!Hvor var det bare hyggeligt, at møde dig idag – tusind tak fordi du kom og sagde hej:)KH

  2. Hej Acie, i lige måde da og tak for et godt looklab arrangement. Måske vi ses igen i køen i Superbest eller på stierne i Fælledparken.. Østerbronx er jo stedet at mødes;)

  3. frkforsom siger:

    Ej jeg elsker også efteråret. Faktisk har jeg ikke en yndlingsårstid. jeg elsker bare når det skifter til en ny årstid. Glæder mig til blå himmel og sprød efterårsluft og masser af gule og orange blade i parkerne:-)frkforsom.blogspot.com

  4. Jeg kan ikke være mere enig med dig frkforsom, for du har da helt ret. Man bliver altid betaget når årstiden skifter, og efteråret er især dejlig, hvis den forbliver lun og gylden;)

Skriv et svar

