Cute Alarm

Photobucket

Der er mange hunde at spotte på de danske blogs for tiden, og jeg vil altså også gerne vise lidt frem, om end det desværre ikke er mine egne. I mandags var jeg nemlig hjemme hos en veninde, der har fået de sødeste små hvalpe. 8 stk vilde, glade, pelsede, bløde hvalpe med skarpe, skarpe tænder, og dem skal I da selvfølgelig se. Billederne viser dog kun de rolige stunder med trætte hvalpe, for mit kamera kunne simpelthen ikke fange de hurtige bevægelser fra de 8 vilddyr.

Photobucket

Photobucket

Hvalpene er jagthunde af racen Nova Scotia Ducktolling Retriever men går også under navnet Toller. De har en smuk rødbrun farve og får en rimelig lang pels – og så har de en masse krudt og energi, der skal brændes af. Åh ja, hvem der kunne smugle en lille blød bold ind her i lejligheden.

Photobucket

Comments
2 Responses to “Cute Alarm”
  1. Vanessa siger:

    Åh, jeg elsker hunde. De er sgu da for søde,😀

  2. Beam siger:

    Nååååhr. De var godt nok søde. Tak for kigget og god fredag!

Skriv et svar

