Wonderful Fall

Sikke et fantastisk vejr det har været i dag – faktisk havde jeg næsten for meget tøj på, da kæresten og jeg tog til Nordsjælland for at spise frokost med familien. Og så er efteråret jo pludselig ikke så slemt – de gyldne blade, røde bær og sprøde, nedfaldne æbler hjælper også gevaldigt på mit humør.

Photobucket
Læderleggins: Saint Tropez, tee: H&M, strik: Vila, sko: Bronx

Photobucket

Jeg var hoppet i et enkelt basisoutfit bestående af læderleggins og en lang hvid tee. Hertil min dejlige bløde strik med mønster fra Vila, der er god som en overgangsjakke. Cardiganen er købt sidste efterår men er i år produceret igen i et mere grafisk look med blokfarver. Find den online her.

Photobucket

Photobucket

Aftenen bliver nydt med bloglæsning og kommercielt lørdags-tv og i morgen står den på brunch med gode venner og lidt studietid.

Håber I nyder weekenden.

Comments
3 Responses to “Wonderful Fall”
  1. Vanessa siger:

    Åh, en lækker strik!

  2. Jeg er også glad for den og overvejer helt en i en ny farvekombi;)

  3. Vanessa siger:

    Kan jeg godt forstå, den er rigtig lækker!😀

Skriv et svar

