Cape Season

K-A-F-F-E..!

Har netop drukket dagens første kop kaffe, og det var i den grad tiltrængt. Det blev lidt sent, før jeg kom i seng, efter en interessant valgaften. Synes det er både hyggeligt og spændende med sådan en hel dag med valg – om end jeg nu er mere end træt af mediernes indblik, udblik, statusopdateringer og konstante ‘følgen i hælene’ på partiformænd osv. Oh well, der er jo ikke folketingsvalg hver dag, så det går jo lige.

Fredag morgen (fra kl. 8!!) og formiddag er blevet brugt på et fag på studiet, så nu er jeg virkelig klar til snart at holde weekend. Der er dog lige en hyggelig fredagsbar på mit gamle praktiksted, der venter, inden weekenden for alvor triller ind over min dørtærskel.

Men det jeg egentlig vil i det her indlæg, er at vise et par outfitbilleder fra i søndags, hvor den som sagt stod på brunch.

Photobucket

Jeg var hoppet i sidste års store hightstreet-hit – den ternede H&M-kappe. Hertil et par mørke jeans i yndlingsmodellen Silvia fra Gina Tricot, bluse fra Sonia Rykiel og ruskindswedges.

Kappen er jo fremtrædende i sig selv med de store tern, så den er perfekt til et mere afdæmpet outfit. Jeg planlægger at smide en læderjakke indenunder, når vejret ikke arter sig så pænt som i dag.

Photobucket

Photobucket

Comments
3 Responses to “Cape Season”
  1. Malsen siger:

    Den klæder dig super godt – det er lækkert at kapper får lov at få endnu en sæson🙂

  2. J'adore: Ja, kapper er fantastiske;)Malsen: tak – ja jeg er også yderst tilfreds med, at vi tager endnu en kappe-sæson. Håber dog jeg kan vente lidt med at finde den varme model frem;)

Skriv et svar

