A Little Height

Photobucket

Sådan så jeg ud i går til fredagsbar hos mit gamle praktiksted. Et rimelig afslappet outfit med jeans fra Mango, skjorte fra See By Chloé, armbånd og ring fra Thailand og så mine dejlige Minimarket støvler, der lige giver mig en 12-13 ekstra cm i højden. Temaet viste sig at være Hollywood/Oscar-fest med filmquiz mv. og senere en tur på Fidel’s til en masse cocktails, så jeg var måske en smule underdressed, men pyt;)

Senere står den på dinner party og så kan jeg jo give den lidt ekstra gas med tøj og accessories.

Comments
2 Responses to “A Little Height”
  1. Tak, det er jeg glad for, at du synes – synes måske selv det blev lige en smule nedtonet;)

Skriv et svar

