The Golden Age

Photobucket
Blazer: By Zoé, jeans: Mango, top: H&M, wedges: Rützou, kæde: Carré

Et par billeder – desværre taget indendøre – fra tirsdag aften hvor jeg var ude og spise god italiensk mad med min familie, på La Novo på Christianshavn.

Jeg var hoppet i min gyldne By Zoé sag, som er god til at dresse et par basic jeans + tee gevaldigt op. Måske jakken kommer på igen i morgen – der er jeg nemlig inviteret til glimmerparty, der selvfølgelig kræver en glitrende påklædning.
Hmm, vi må se hvordan det går, for så meget glitter indeholder min garderobe heller ikke;)

Comments
2 Responses to “The Golden Age”
  1. J'adore blog siger:

    Hvor ser du flot ud🙂 Er vild med jakken🙂

  2. Vanessa siger:

    Jeg elsker den blazer! ARGH😀 haha

Skriv et svar

